Regulamin stołówki szkolnej
1. Obiady wydawane są w godzinach 11.15 -13.45. Po godzinie 13.45 obiadów nie wydaje się.
2. Cena obiadu 6zł.
3. Odliczenie niewykorzystanego obiadu odbywa się pod warunkiem, że nieobecność ucznia zostanie zgłoszona wcześniej lub w danym dniu do godz. 9.00.
4. Nieobecność, która nie została zgłoszona w wymaganym czasie, nie będzie odliczona.
5. Jednodniowe nieobecności nie podlegają odliczeniu.
6. Uczniowie, którzy korzystają z posiłków opłacanych przez MOPS, w razie nieobecności mają obowiązek zgłosić fakt niewykorzystania obiadu w sekretariacie szkoły. Obiad może być też odebrany „na wynos „ przez członka rodziny.
7. Fakt niewykorzystania obiadu zostanie zgłoszony do
8. MOPS-u, co spowoduje obciążenie rodziców dziecka kosztami.